بیماری های کلیه با کراتینین سطح 6.5 می توانید آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سطح 6.5 می توانید آن را معکوس

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من است تا 6.5 هر فرصتی برای من آن را معکوس وجود دارد؟ شما می دانید یک بار کلیه ها آسیب می بینند آنها سخت به معکوس شود هستند، اما اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان را ممکن است شما یک شانس برای کنترل بیماری خود را به خوبی و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.

چه سطح کراتینین 6.5 ابزار؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 6.5 به معنای کلیه حدودی آسیب دیده است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3 بیماری کلیه، به طوری که ما خواهان به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. اگر درمان نشود، بالا اراده سطح کراتینین می رود و این بیماری ممکن است از دست دادن کنترل و به مرحله 5 در یک سرعت سریع می گیرند.

چه نوع از درمان برای کنترل بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.5 مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا helfful برای کنترل بیماری های کلیوی است. بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر این نوع درمان می تواند به تاخیر می اندازد، حتی معکوس پیشرفت بیماری کلیه است. با این بیماری به خوبی می رود، تمام کسانی که نشانه های بیماری کلیه، مانند سطح کراتینین بالا خواهد ناپدید شد یک به یک و در نتیجه بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

اگر شما بیمار بیماری های کلیوی با وضعیت مشابه هستند و یا شما می خواهید برخی از کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: